ont i hela kroppen !!!!

Jösses vilken dag. Tänke nästan inte gå till skolan, kände mig sjuk och galet trött men jag tog mig i kragen och åkte dit iaf. Där hade vi prov och alla klarade de, isafisa fick nästan alla rätt, men ja må säga att hon är lite klantig ;) men han ser att hon är duktig ändå så hoppas hon får bra betyg.. Sen skyndade vi oss att äta, isa skulle nämnligen med bussen. Sen när jag var på väg att gå hem ringde mammsen och frågade om jag ville gå med henne på stan. Jag hade ju planerat att gå hem och sova hela dagen men så vart inte fallet. Opeppad och osminkad sa jag ja tillslut och de är jag glad för.. Asbra shopping :D Vi hittade massor och mamma hade spenderarbyxorna på sig så de blev ju billigt och bra för mig.. Hihi.. Jag köpte tilloch med gympaskor, som jag har tjatat men aldrig hittat några fina.,. När vi först såg alla skorna höll vi på kräkas båda två, de är ju alltid massa krussiduller på träningsskor, men tillslut så hittade vi ett par som passade mig :D toppen !!!! Efter fika och massa mer shopping skulle vi åka hem, efter mamma hade vart och köpt tequila( har inte en aning om hur de stavas :D ) så då sprang jag över på expert, och där hittade jag en telefon.. Mohaha, as bra.. dock fattar jag inte ett piss av den men den är ju fin iaf.. haha, de är sånna där knappar fram som man bara ska nudda, läskigt och ovant.. jag lyckades välja ylva som bakgrundsbild men jag fattar verkligen inte hur man skickar sms.. de måste jag lära mig, plus att jag måste lägga över alla nummer, jooobbigt!

nu sitter jag och äter frysta hallon och väntar på att robin ska komma hem så vi kan åka till hans famillia och myse..

Kommentera här: