pinsamt

Igår skickade jag in bilderna jag fotade.. Snacka om dålig prestation.. Jag trodde inte att jag var tvungen att använda dom utan jag trodde att jag skulle få göra om det.. Eftersom jag hade en bild på mig att få en bra bild, de går ju inte.. Man kan tro att nån har skämtat när man ser bilderna, ena har inga färger och är skit dåsig och den andra är över exponerad och alldeles för hård i färgerna.. Och friläggningen ska vi inte ens prata om, verkligen tråkigt att redigera när man vet att de bara blir skit ändå.. jaaajaa.

Idag går vi bara i skolan ungefär en halv timme skulle jag tro, börjar halv 1.. hehe skönt men onödigt.iof äre ju så jävla många som stannar hemma så fort det är prov så dom kanske får göra de..
imorn ska jag mormor och en tant gå ut med vovvsingarna, ylva felix och tutti ( eller om hon heter frutti? ) Sen ska vi på banken och fixa massa.. de blir bra de..

nä nu ska jag se på superhus.. puss hej

Kommentera här: