Sova sova sova

De här med plugga har nog aldrig vart min grej riktigt. Vilket faktist är synd, för när jag väl gör nått så är jag inte så dum. Har iaf läst igenom instuderingsfrågorna en gång nu, ska leta fram blocket och kolla genom de med, det kanske står nått viktigt. Måååste verkligen börja med uppsatsen också, den ska snart vara inne och jag har inte ens nån frågeställning :/ Får försöka klura på de imorn efter provet. 
Fan va skönt att skolan snart är klar, dock lär det inte bli nån semester men de tar jag gärna. Vilket lättnad att inte behöva bevisa allt man gör och alltid måsta visa allt man kan. Herregud, va skööönt! 

Ska nog gå och sova nu. Har gått och lagt mig 9 varje dag nu iveckan, utom i går, då vart det en riktig uppesittarkväll, var vaken ända till 10.. De är så härligt att sova länge, fast de är ju inte så smart att jag vänjer mig vid att gå och sova såhär tidigt för då kmr jag aldrig kunna vara pigg på helgerna. Jag blir dötrött efter 9 alla dagar :/ ?! Då äre ju lika bra att sova. Ylva, hon sover redan, men de är bra de för då är sängen varm när jag ska sova.

♥ Pöss på Robin

Kommentera här: