Svetto

Nu har jag precis kommit hem. Haha, kan knappt skriva för händerna skakar. Men jag gör mitt bästa. Vi hade nämnligen box på idrotten, vet inte om de är samma som boxning :P men nått liknade antar jag, vi sparkades å sånt, kanske de som är annorlunda. Hur som, Isa och jag slet kan jag lova. Det var jobbigt som FAN! Man vart alldeles svettig och äcklig. Förstår inte nöjet i de här med att träna, visst de var verkligen skit kul men de är väl inte särskillt fräscht att bli så där svettig och varm. Nä fy, jag blir nog hellre fet ;) Fast de går inte heller så bra, jag står som stilla, vilket kankse är bra annars skulle jag inte få plats i soffan ens.

Jag har precis gjort lite te och 2 mackor och om en kvart börjar drömhus, de ska jag se. Sen ska jag försöka börja plugga lite till provet som vi har imornbitti, obraaa.. Hoppas de går vägen och att jag är duktig ;)

Alltså, som det verkar är jag ledig hela nästa vekca? Mohaha, sen veckan efter är det lov. Skönt skönt. På tors åker mormor och jag ner till syster linda i göteborg. De blir mysigt. Sen åker vi hem på tisdagen och på torsdagen kommer hannie hem. MMMM längtar till hon kmr hem!

Nä, puss och hej

Kommentarer:

1 Hanna:

skriven

Åhhhh längtar också hihihhihi;)

Kommentera här: