Dagen till ära så skriver jag ett inlägg.

Nu har vi lunch, skönt.. Jag är så grymt sugen på godis, de är obra!
För tillfället sitter isa och säger bajs ord med svordoms innebörd och hanna skriver blogg för glatta livet. JIIIIHAA!
Har kommit en bit nu på min svenska c upg som ska redovisar imorn, kändes helt kört igår kväll för jag kmr verkligen inte på nånting att skriva men idag släppte de lite.

Imorse ville jag verkligen inte gå upp, ändå så var jag uppe halv sju. Då fikade jag och gosades lite med vargen våran. Som förövringt sov i sängen mellan robin och mig heeeeeeeeeeela natten. Kan ju verkligen inte bara trycka ner henne när hon tittar så där på mig, hon är charmig som fan. Hon ligger liksom aningen men hela kroppen på en eller med huvet. Värst är dock när man ska säga till henne på skarpen, då trycker hon ner huvet och gör så vi tycker synd om henne. Sicken rackare! I alla fulla fall så hårar hon inte lika mycket nu, hittade en as bra grej på arken igår. Den är hur bra som helst, och den kostade bara 40 spänn tror ja. TOPPEN!  Innan klockan var halv 9 imorse hade jag prommenixat i drygt en timme. Men för att inte riskera att bli hälsosam eller så, så ehm åt jag massa chips igår. Man kan ju inte gå och bli nyttig bara för man har skaffat hund.

Ses!

Kommentera här: