långis i skogen

Första dygnet med Ylva har snart gått. De har inte vart några problem, förrut att hon hårar så jag kan dö! Ska undersöka om man kan dra ur pälsen med en grej som dom använde på Felix. Hoppas verkligen de, inte bara för våran skull utan för hennes med. Hon ska ju trots allt bo inne, fast de verkar hon inte tycka vara jobbigt.. Just nu ligger hon på en fäll och filt nedanför mina fötter, hon vill gärna vara nära eller ligga i knät har jag märkt..
Imorse klockan halv 10 gick ylva och jag till skogen för att möta mormor och felix. Se gick vi en långis i några timmar (FYFAAAN), och med hennes tempo så lär jag  ha ont i morn :P Men skönt att röra på sig, dock inte nu när jag är förkyld men jag var ju tvungen kände jag.. Sen gick vi hem till mormor och åt lunch..  Äsch nu kom robin hem.. skriver mer sen om vårt äventyr.. puss och hej..

Kommentarer:

1 yrla:

skriven

Kul att ni fick med er henne hem! Måste ses någon dag.. Puss

Kommentera här: