Proooosit!

Idag hade jag ingen som helst lust nånstans i hela mig att gå till skolan. Fast jag klev upp nästan samma tid ändå, samtidigt som Robin. När herrn hade farit på jobbet och efter att ylva hade vart ute en sväng så såg hon och jag på Polar Expressen.  Den va skit bra tyckte vi. När den var slut så gick vi ut i skogen och gick i nån timme, och kameran fick följa med. Vid  2 tiden kom hussen hem, de tyckte Yvla var trevligt. Han fick bulla och mjölk av hans trogna tjänare/ kvinna. De va nog gott, sen for han och gosan och jag gick återigen ut. På promminixen försökte jag komma på vad mitt tal skulle handla om, och jag kom på de. Så då rappade vi oss hem och jag började skriva. Nu har jag skrivit det mesta , tror det blev 3½ minut, och det måste bli 5 minuter. Men de hinner jag gott och väl, får jag hoppas på!                                                                                                                     
♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥ ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥
image33image34image35image36                                                                                     image38image37

Kommentarer:

1 Zofie.:

skriven

Gud vilken vacker tjej ni har! Min kille hälsar att hon får fyra tassar upp (Y) ;)

Kommentera här: