Snosan är trött

Haha, vi har precis lekt idol här hemma. Robin sjöng och jag var juryn. Haha jag skratta så mycket så ja grinade. Ylva låg dock i fåtöljen och beundrade sin husse. Haha, hon vände sig till och med om och gav mig en häpen blick, sen vände hon tillbaka blicken till robin som stod och sjöng för kung och fosterland tamme fan. Haha!

Aja, ylva blir mer och mer öppen. Börjar kännas som vi känner henne. Hon är våran snosa! Världens finaste snoooosaaa :D Pöss på na!

Robins familj har vart, de va kanon för vi fick gott fika :D Sen när dom hade farit så kom robins faster och kusin och beundrade våran snosa. hon ville först inte hälsa men sedan vart hon modig och gick fram helt själv.

Bläääää ska upp tidigt imorn, men sen äre helg. Skönt som fan. Vi ska till birsta och shoppa skoooor för glatta livet :D har sett ut några gobitar på internet ikväll. MMMM!!! Får se om jag ska jobba nått också, hoppas inte. Känner mig inte laddad än. Kanske nästa helg :D

Ska sno tv.n av robin och snosan nu och tvinga ut dom för att pinka. själv är jag för mörkrädd för att gå ut, iaf själv.
fritjof.bilddagboken.se ska försöka få dit några fler bilder på våran snosa :D
Puss & kram!

Kommentera här: