Svenska och massor av godiiiiiis

Nu sitter hanna isa jocke och jag och försöker komma nån vart med svenska c talet. BLä. Hanna hon är klar hon. Duktig kikka ;) Jag ska göra ett tal om Hitler. Hittar dock inte så värst mycket om de man ska ha med, nämnligen varför han blev sån stor talre. Visst man vet ju i stora drag men kanske inte så ingående. Måste nog förhöra Robin sen, hoppas han kan nått!

Idag hade vi sh, skit tråkigt! Vi har så jävla mycket, i 40 minuter ska vi redovisa och svara på frågor. Men hejja oss!

Ska försöka koncentrera mig nu, vi sitter dock i ett klassrum där dom har engelsa och jag kan inte sluta lyssna. Fan va mkt roligare med engelska c än svenska c. MEEEN MEEEN jag får ju iaf umgås med mina favoriter.

Puss & kram


 

Kommentarer:

1 älin:

skriven

hejsan frida : ) tänkte bara titta in och säga hej :) är det bra med dig. kramar

Kommentera här: