Måndag

Vad säger man egentligen om det här vädret? Man blir ju deprimerad. Robin bara tjatar om snö och jag vill bara ha 35 grader varmt. Aldrig blir man nöjd heller!

Förrut var vi och kikade på lägenheten igen, samt lämnade handpenningen. Den kändes mkt större den här gången, konstigt nog. Men det är iof bara bra. Jag vill flytta in nu!! Jag vill greja och dona, skruva ihop möblerna och göra fint! Men jag får ge mig till tåls, som vanligt. Jag undrar jag hur mkt av livet man bara väntar och längtar bort. Kanske är för skrämmande för att ens ta reda på. Jag längtar jämt till saker. När vi flyttat in kmr jag längta tills vi köper nya vitvaror eller byter bil. Alltid kmr jag på nått, de lovar jag!

Jag hoppas verkligen att det här med jobb och allt som hör till ordnar sig och att jag snart får ett besked. Vore så skönt att kunna slappna av och veta att jag kmr ha nån inkomst efter skolan. Annars får jag flörta med robins chef så han får löneförhöjning så jag kan vara lyxhustru! De vore verkligen nått. Kanske ska göra ett försök? Äh.

Inte orkar jag plugga till provet heller. Det finns väl inget tråkigare än prov i historia!!?? Provet är iof på onsdag så jag kanske hinner (orkar) imorgon. Annars får jag väl så lov att ta mig i kragen.

Pusshej

Kommentera här: