Torsdag

Oj, talk about effektiv vecka för mig och Hanna. Från halv 9 till 5 alla dagar tror jag. Det kontigaste av allt är att det har vart skit roligt, verkligen. Vi kan snart bocka av projekt arbetet, bara isa godkänner och tycker att det har blivit bra, plus att vi har gjort en till mega uppgift. Fan va bra!

Jag förstår som inte hur det är möjligt att bli skoltrött så här i slutet. Eller jo kanske, om man bara har uppsats på uppsats och sånt tråkigt, då kan jag förstå. Men annars, fan va gör man efteråt. Om jag inte har fått ett jobb inom en månad så är det paniksök som gäller för hela slanten, på heltid ;) Men äh, de ska nog ordna sig.

Just ja, den 25 flyttar vi! Kanske tidigare, de beror på om tjejen som bor där nu hinner flytta ut tidigare. Så jävla bra. Vissa vägrar ju släppa nyckeln bara för de betalt till ett visst datum men hon var verkligen great. Och de bästa av allt är att jag knappt kommer hinna längta nått för de kommer gå så jädra snabbt! Ah, kul som fan!

Nä, nu ska jag forstätta skriva om Islam. Rätt intressant men stundvist galet konstigt. För att ni ska förstå hur sjukt konstigt det är ibland så kan jag ju förklara genom att berätta för er att man tror att alla ord i Koranen är exakt de som Gud sagt. Jag kan förstå att man kan tro att gud har sagt nått liknande som står i de heliga skrifterna men inte att man kan tro att exakt alla ord är hans. Nåväl, man får tro vad man vill. Jag tror på tomten!

image91

Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Skitkul med flytten, jag vill oxå.....Jag tror på tomten å påsktuppen, det räcker långt det.

2 Hanna:

skriven

jo herregud vad vi jobbat på, shiit vi har ju verkligen
jobbat så hårt att man känner sig sjuk då man går hem:P

3 Yrla:

skriven

Vart ska ni flytta? :D

4 Frida:

skriven

Vi ska flytta till Östra radiogatan på Skönsmon. Det kmr bli asbra! Säger till när du är välkommen på en kik, Yrla ;)

Kommentera här: