fortfarande lördag

Jag har tänk på en grej, hurrni!
Alla tkr man ska vara så jämnställd och dan. Men när ständigt kvinnor uppmärksammas för att, bara för att ta ett exempel, vara egen företagare blir ju jämnställdheten ojämn. Eller tänker jag fel? Ständigt så hör jag att kvinnorna gör det så bra som jobbar och sliter, men so what? det gör ju männen också! Jag tkr vi ska hålla oss till köket och tvättstugan, där hör vi hemma. Okej, man kanske inte behöver vara så drastisk! Men jag tkr iaf att männen som sliter arslet av sig ska få lite tummar upp också. Äh ja vet egentligen ingentnig om de här ämnet, rätt dumt att ens yttra mig men så brukar jag göra. Prata om nått jag inte har en aning om egentligen.  Och nu när jag tänker på det så är det ju så en pratstund kan komma till och i slutändan kanske jag har lärt mig nått! Fast, egentligen har jag nog alltid rätt :/ 
 
Heja mannen!

Kommentera här: