Fredag

Jag har tänkt på en sak, inte länge men ett tag iaf. Vi som jobbar på mackar överallt i världen borde ha tystnadsplikt. Ja, på riktigt. Tänk annars va folk skulle få skämmas om man berättade för nån hur dum dom är. Jag menar så klart inte dumma som i att dom säger dumma saker och slår oss utan att dom är korkade så man tappar andan. Det är inte klokt!
"Jag läste att det ska vara 12 kg i mina däck!" Själv har jag läst att elefanter flyger till jobbet!
Äh, dåligt exempel för att få er att förstå vad mkt dumt man måste lyssna på här. Jag skriver när jag kmr på nått bättre, för just nu fick jag torka på den fronten. Typiskt, precis när jag ska skriva om det så glömmer jag ALLT! Men livet går vidare.

Nämnligen så går livet snart över till en lördag och då ska jag visa vår lägenhet. vi skulle behöva en som nappade nu, på sekunden. Håll alla tummar!

Om 1½ timme får jag stänga. Hem och hopp i säng!
Puss & kram

15+1 idag

None

Kommentera här: