Onsdag

Back to work, efter 2 lediga dagar..

Igår packade Hanna och jag bilen med massor av glatt humör och for raka vägen mot Härnösand. Väl framme funderade vi på vad vi skulle göra där?? Vad gör man i härnosand, tänkte vi för oss själva. Efter en stunds knak och brak kom vi på att vi kunde ju kolla om Isa ville vara med oss. Mkt tjat och bedjande senare sa hon äntligen "okej". 
Tur för oss, vad hade vi annars gjort. 
Äääh, vad jag hittar på. Hanna och jag, lika sura som vanligt, åkte en kurvig väg och kom efter en lång stund fram till Isa som självklart väntade oss. 

Kvällen var hur mysig som helst, med italiensk mat och te senare på kvällen hemma hos "familjen isa" blev det oslagbart. Nästa resa blir till Umeå! De ska verkligen bli roligt!! ♥

Imorn ska vi på lägenhetsvisning, dock lär vi inte ha en större chans att få den eftersom det troligast blir budgivning. Fasen att alla skulle se den innan vi hade slagit till. Men men så äre.

Ha de fint    

Kommentarer:

1 isapisa:

skriven

sura som vanligt, ja det var lite mera sanningsenligt! nej skojja, ni var ju söta små solstrålar när ni kom. nu ska jag börja med min blogg! skickar länk när den är klar=)

2 isa:

skriven

ja den börjar den 1:a! Men jag flyttar nu på måndag så det är bara att komma nääääär du vill:D

Kommentera här: