Måndag

Snart helg, thank you very much!

Idag har robin vart ledig och vi var inte sena med att ta en sovmorgon och en mysig fika innan vi gick ut med lilla ylva. Det var härligt. Annars är det samma sak varje dag för ylva och mig. "Vakna, pussas lite, gå ut och pinka, raka vägen in för att äta frukost, lite tv, duschen, ut igen och pinka, kanske träffa felix och mormor en stund, lämna  ylva hemma och åka iväg och jobba". (fast iof jobbar jag ju inte varje dag kom jag på :P)

Alltså, karlar som inte ens kan fylla på spolarvätska är väll inga riktiga karlar. Eller tänker jag fel här?  
Var nämnligen precis ut och visade vart en gubbe skulle hälla i skiten. Trots att jag pekade ut behållaren så var jag tvungen att vänta tills han startat bilen och lyssna vart ljudet från spolarvätsljudet kom från. Åherregud!

Nu ska jag börja städa och dona så jag kan fara hem direkt efter stängning. Smart va ;)

Kommentarer:

1 Pelle:

skriven

Hahaha! Lär Nettan också vart man fyller på spolarvätska;)

2 Nettan:

skriven

Pelle ska bara vara helt tyst som inte kan öppna luckan till tvättmaskinen. Det blev en dyr historia.

3 Pelle:

skriven

Hmmm men jag fick ju upp luckan!!! ;)

Kommentera här: