Måndag

Klockan är sex och här kmr senaste nytt.

Helgen har gått förbi med rekord fart tror jag. Fast de spelar inte så stor roll. De är skönt med vardag också. Skönt att komma och jobba en stund, för just nu ser det ut som hej kom och hjälp mig hemma hos oss. Vi vet inte riktigt vad vi håller på med tror jag, men tillslut ska det nog bli bra. Sovrummet börjar iaf ta form.

Den här veckan jobbar jag bara två dagar verkar det som. Fast jag kanske får så tråkigt att jag åker och är med mamma och jobbar lite ändå. Vi får se. Ska inte städa så jäklarns mkt hade jag tänkt, eftersom min rygg har börjat tala om att den finns. Not good! Och jag måste ju passa på att tala om vilken snäll och omtänksam kille jag har. Först fick jag massage (bra än sålänge eller hur). Men sen när han hade lessnat sa han att han också hade ont i ryggen och ville ha massage. Lite fint avslutade han meningen med, jag tror knappast lite massage hjälper dig endå, de kmr ju bara bli värre med tiden. Haah tack för den liksom. Kändes verkligen uppmuntrande. Jag får bara vara glad att jag har så lite besvär som jag har. Lite ont i ryggen kan ju alla få =)




Kommentarer:

1 Harry:

skriven

Gud vad du är söt Ylva! Saknar dig! Jag stannar vid postlådan på säterbodsvägen 8 varje gång vi går förbi,men du är aldrig där.Till helgen måste vi ses,hörde att du kommer till berget då!

Kommentera här: