Dumjävlar

Till alla jävla idioter som finns i den här staden: HÅLL ER HEMMA FÖR FAN!
Jag har haft mitt körkort sedan i juli och jag vill bara kräkas på de. Eller åtminstånde alla andras, hur fan har ni kunnat få körkort?!?!??!??
Jag hinner inte mer än till ica och för att få ett grovt förhöjt blodtryck. Robin säger att de inte är bra att bli så upprörd men va fan gör man. Folk är helt jävla slut! På fridhemsgatan höll jag på att köra på en gubbjävel som gick ett steg rätt ut i vägen. Idiot! Av reflex väjer man ju men de är inte alltid man kan göra de för då krockar man ju med bilen i andra körrikningen. Och hellre än gubbjävel med skrubbsår än en repig- robin-bil. de säger ja då. På väg hem på granmodalsgatan är det ett fruntimmer, som fan inte ska vara i trafiken, som kör som en jävla f'***a så jag knappt kommer upp för backen. Sen blinkar hon vänster och saktar ner ännu mer. Jaha sväng då tänkte jag`? NÄÄ istället tvärnitar hon och blinkar åt höger. Lägg märke till ordningen hon gjorde de i. Jag vet att man inte få tuta om de inte är nånting allvarligt ( eller hur det nu är) men de kunde ju blivit allvarligt om jag inte var uppmärksam på hennes pissiga sätt att köra. Nästan hemma tar jag en "genväg" för att slippa köra där dom gräver. Dock är den vägen inte plogad och de får bara plats 1½bil, eftersom det är så mkt snö. Då kmr det en bil ner för backen och jag stannar så klart, sen kör jag för de kom ingen bil. Men nä halvvägs där de är som mest jävla snö och halt kmr en bil jävel som inte kan stanna, nä jag ska stanna i uppförsbacke med en toyota. Inte världens bästa bil på snö och is kan jag lova. Fan va arg jag blir på folk som måste vara först. De är ju inte konstig vägverket aldrig kan få ner olyckorna till 0. Jag ska aldrig mer köra bil, inte förrns alla andra har lärt sig köra sina bilar.

Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Haha, du låter precis som Pelle. Kör lugnt!!

2 Svärfar:

skriven

Inte för inte det kallas svärfar;-) MUHAHAHAHA

3 Viktoria:

skriven

Haha håller med dig mamma, pappa i ett nöt skal :D

Kommentera här: