Lördag

Hej!
Varför visar dom aldrig nått bra på tv från 9 och frammåt? För runt 9 går jag ut med Ylva ju, förstår ingen de? Jag vill inte se på nyheterna, de är tråkigt och allt är ändå dåligt i världen. Sluta kriga!  Hah, vilken smart uppmaning, undrar om jag är den första och säga så? Probably not!

Igår pratade jag och mamsen i telefon. Hör och häpna ;) annars pratar vi nästan bara på mån+ tis då jag jobbar med henne men hur som. Hon ville gärna att jag skulle komma och göra nått med Luma, jippie! Hästar är läskiga. Vet inte varför jag tkr så nu för tiden, kankse för att sacke är livsfarlig? Äh, men iaf så tänkte jag att jag tar med mig ylva och far ut tidigt för mamma börjar jobba 3. Dum som jag är frågade jag om robin ville följa med, och de ville han. Så nu hinner jag ju knappt dit för han vägrar kliva upp. Så nu tror jag att jag få höja pipan och säga några oväl valda ord som gör att han får fart.

Och så till lägenheten igår. Hur jävla snygg som helst. Fan, helt gudomlig! Vi får se om vi lägger ett bud när mäklarn ringer. De tåls iaf att tänkas på!

PÖSS

Kommentera här: