Onsdag

Hej alla glada!
Idag hade vi det fruktade historia provet. Vet fasiken inte hur det gick. Vad jag än skrev fick jag för mig att de var tvärt om som var rätt, så på vissa tog jag bort allt. Smart där! Men men, nu är det gjort iaf.
Imorn ska vi vara på balders och ha idrott. De blir bajs. Äckligare ställe att duscha på får man leta efter. Hoppas det regnar ute så vi slipper. Duscha alltså!

Imorn måste jag stäääda. Men vi ska hinna åka ut till mor&far och få mat också. Herregud, stressigt liv jag har. ;) Hur ska detta gå?

Idag när jag kom hem och skulle gå ut med Ylva vart det stömavbrott. Det var svart i nån timme, kallt vart det med. Ylva och jag vart arga och gick till sängen och vilade en stund.

Glöm inte Grey´s ikväll. Mumma! ♥

Kommentarer:

1 svärfar:

skriven

Hahaha! lät som en bra idé att knoppa då man blir arg, tänk om alla kunde göra det! vad mycket bättre världen skulle bli, fast och andra sida så skulle det väl ligga folk överallt och sova då! ;-)

2 Yrla:

skriven

Saknar dig i massor Frida, vi bör ses någon dag..

Kommentera här: