Söndag

Gud vad elak jag känner mig ibland. Men jag förstår inte varför en del människor känner sånt behov av att försvara sig hela jävla tiden. hur kan man ena sekunden skriva att man skriver vad man vill och att man vägrar att ta åt sig, och andra sekunden förklarar man allt man skrivit. Vem fan bryr sig om en kommentar i bloggen? Herregud. Och vem vill lämna ut hela sitt liv på en blogg på internet? Det fattar inte jag. Men alla är olika, de är vi verkligen.
Jag håller ofta på att råka skriva saker jag senare skulle ångra. Därför är det as bra att ha ett segt internet för då går det så segt att publicera inläggen. det är great ;) Äh nog om de här tråkiga.

Igår efter middagen hos robins mor och far åkte vi och letade skridskor, jag fick ta pappas eftersom mina var hemma. Det var mysigt, men jobbigt. robin vart rätt slut han med..
Imorse gick vi bort med felix och mormor till NTO och käkade våfflor. Grymt väder, dock försvann solen men de var ändå lika skönt. I 3 timmar var vi ute med hundarna. Sen tog jag bilen till mormor och försökte göra några instuderingsfrågor..Men har 14 kvar, jiiiippie!! Men jag kommer ändå aldrig klara provet, inte rätt inställning jag vet men jag är näst intill säker. Jag ska göra mitt bästa men de räcker sällan ;) Höhö..  Äh, nu äre miami ink på discovery och sen på 6an.. Tok bra! PÖSS
image75

Kommentera här: