Tisdag

Godmorgon alla solstrålar!

Jobbar och står i på macken med mor idag igen. Eller ja, tar betalt och äter twix iaf. Rätt lugnt för tillfället. Men det är skönt. Jag ska snart skjutsa hem mormor, som på lungkontroll, så jag får ha bilen. Great. Men mormor är bra jävla rolig hon. Herregud. Hon är så grymt bergssäker på att hon har rätt men hon har så jädra fel. Haha och de är alltid lika roligt att bevisa att hon har FEL! Haha.

Jag tänkte på de här med oärliga människor och sånt förrut, och vipps kom det in en gubbe (som inte hade det så bra ställt) och sa att han måste ringa, han hade nämnligen blvit rånad? Nä jag vet inte ja, folk säger va som helst nu för tiden. Sluta sup istället vettja.

Nu måste jag få mammas nya, eller mackens nya handdator att fungera. De går dock mkt obra! Ingen idé ens att låta mamma försöka. Ni skulle ha hört hennes samtal med supporten igår. Haha.
I telefon: mmm starta om datorn bara!
Mammsen: jaha, men alltså hur menar du nu? på knappen och sen på knappen igen? eller på start och knappen eller....
medans startade jag om datorn, och mamma skriker i telefon. Jaaaahaaaa vare du som skulle starta om min dator, säger hno alltså till kilen i luren. för alltså nu rör sig min dator?? Panikslagen! Herregud. De va så jävla roligt! jag hade nästan glömt hur korkad hon kan vara! men men så äre..

Hörs

Kommentarer:

1 svärfar:

skriven

Hahaha ni ska vara glad som har oss föräldrar att skratta åt ;-)
Hälsa mammsen!

Kommentera här: