Söndag

Den här helgen har verkligen gått snabbt. Känns som jag nyss kom hem från skolan ju :/
Ifredags var vi på kalas, min tremänning Louise fyllde år. Det är så roligt att se hur stor dom blir. Känns som jag nyss var så där liten, men de är längesen nu. Därefter hoppade robin av hos en kompis och jag skjutade hem mormors syster och sedan åkte mormor och jag hem till ylva och felix och gick en sväng..
När jag kom hem igen var det bara skit och läskiga grejer på tvn. Herregud, är det inte typiskt. Så fort jag blir ensam så visas allt läskigt. Men jag hade tur för 11 började miami ink. Senare åkte jag ner till stan igen och hämtade robin. 

På lördag kom robins kusin Lucas hit. dom spelade tvspel och jag bakade :P Vi skulle åka pulka och grejer i solen men de vart inget av de. Istället for vi och åt mat hos robins farmor och farfar. Och sen, som vi lovat lucas och som han tjade om hela dagen så åkte vi till jessica och spelade wii. Där blev vi kvar länge, länge. Innan vi skjutade hem honom gjorde vi ett stopp till OK för godis och bensin påfyllning. Och ungefär så avslutades kvällen med lucas. Great! 

Nu ska jag se på filmen som går på femman. 
Vi hörs

image74image73

Kommentera här: