torsdag

Imorse försov jag mig, så då var de ingen idé att gå ner förrän tills efter lunch. Jävligt korkat att försova mig, men de händer väl de med ibland.. Runt 1 var jag hos tandläkarn och lagade ett hål, eller nått :/ bedövad blev jag iaf. Och den här gången fick jag två stick eftersom bedövningen tar inte på mig. Men efteråt, herrejössös.. Halva munnen är fortfarande bedövad, men borrningen gjorde ju iaf inte ont så de var ju great! Sen gick jag tillbaka på skolan och satt där en stund. Och sedan vidare till stan för att lämna tillbaka en klänning som jag fått av mormor... Nu är vi hemma allihopan, robin sover och ylva sover, jag väntar på att bedövningen ska gå ur så jag kan göra iordning kaffe.. Missa inte Las Vegas ikväll nu hörrni, de ska verkligen inte vi..

image62

Kommentera här: