torsdag

Idag är det Felix dag! Grattis bubbas...

Imorse var det efter-skolan-snack med pelle som gällde. De var bra för de som vet vad sjutton dom ska göra efter skolan. Men de vet INTE JAG! Eller jo de vet jag. Jag ska jobba och betala hyra för läghenheten så robin får vila sitt bankkonto :D Vore nice att kunna göra de för han..

På idrotten var de Isa och Hanna som hade sin ledarlektion. Dom var sjäklvart bäst, men vem hade inte trott nått annat. Aerobics och hip hop stod på schemat. Jobbigt som faaaan. Jag är osäker om jag ens kommer att kunna kliva upp imornbitti ( men de ska jag såklart). Nästa idrott är det malin och jag som ska hålla i vatten gympa?!?!? Får se hur de går med tanke på att vi aldrig gjort eller sett sånt :P Äh, de blir kul :D

Fan de känns så konstigt att skolan snart är över. Jag har alltid längtat tills den dagen för jag har tamme tusan aldrig gillat skolan men nu har det vänt. Jag vill inte vara utan eer!! ♥. Fast iof kan de ju vara rätt grymt om vi får jobb allihopan, eller kommer på nån bra skola och att livet börjar på riktigt. Tur att de är ett tag kvar ;) 

Nu ska jag läsa lite bloggar och dricka mitt kaffe. Hörs

Kommentarer:

1 Hanna:

skriven

Uscha, vill inte ens tänka på det alldeles för hemskt. Men jag vet att jag aldrig kommer släppa kontakten med er i varje fall;D

2 Hanna:

skriven

Ojj glömde skriva GRATTIS till Felix, sötnosen;D

Kommentera här: