Fredag

Allt gick bra idag :) !
Dock har jag var hängig hela dagen :/ och eftersom galtström inte hade de robin och jag längtat efter blev jag även grinig. Hur svårt kan de va att slänga ihop en sikmacka, dom hade ju siken. Men men, de vart lite annat gott ist...

Nu har vi vart ute och gått med ylva och felix i 2 ½ timme, så ylva ligger nu och sussar gott. Robin och jag ska fika rökta räkor och rostade mackor innan vi går och sällskapar henne. Mummsfillibabba!

Just ja, haha. Vi köpte en ford mondeo igår. Kulkul! Vi får den efter helgen och då får vi inte fara omkring i världens bästa corolla längre. Men äh, impulsiv ska man vara. Det gillar robin ;));;));!  


Ha en trevlig helg

Kommentarer:

1 Hanna:

skriven

Jag kommer ha det extremt svårt att vänja mig men det får du ha överseendemed;) Härligt att allt gick toppen, håller tummarna jämt, alla jag har och det är många vet du gumman!

Kommentera här: