Söndag kväll.

Tre veckor efter student och ståhej!
Känns det skönt, men onekligen overkligt att livet har dragit igång. Fast egentligen känns det mest som det finns mer alternativ att göra på dagarna och att det rullar in pengar varje månad. Den riktiga känslan kommer nog efter sommarlovet, eller ja efter sommaren!

På förmiddagen idag packade robin och jag ihop våra grejor och tog med oss älsklings Ylva hem. Det var skönt att komma hem efter en halv vecka ute på alnö. Men nu när vi vart hemma en stund vill jag fara igen. Det känns tråkigt att sova hemma under sommaren, tycker jag.(det tycker tyvärr inte min andra hälft). Vi har sån tur att vi har två stugor att åka emellan. Så då gäller det att passa på nästan varje dag så vi hinner med båda paradisen så mkt som möjligt innan snön kommer. Meeen än finns väl tid antar jag!

 Jag har kommit av mig här, som synes. Men om allt går om det ska så ska jag skriva jämt, om jag kommer ihåg.

Ha en trevlig vecka i kalla Sverige ♥

Kommentarer:

1 Svärfar:

skriven

Tack för sällskapet i helgen :-)

Hur mår musdräparen? hehe

2 Hanna:

skriven

Ska du åka bort?:D eftersom du skrev ha en bra vecka hemma i kalla Sverige;) nu blir jag avis hjhihi kyss love

3 Isa:

skriven

Saknar er tjejer så mycket, kom på det nu när jag ser bilden! Du kan väl höra av dig någon dag, om du vet vad:P PUSS

4 frida:

skriven

Nej jag ska inte bort :P tänkte vara lite artig bara! Och yes, det ska jag göra Isa...

Kommentera här: