Onsdag

När nånsin har det gått så här snabbt från jul till april? Aldrig så vitt jag vet. April, maj, juni sen är det slut och då bör man ha fått sig ett jobb. Vad gör man annars? Gräver ner sig antagligen.

När Robin har fyllt år den fjärde ska jag börja packa och då lär väl tiden gå ännu snabbare. Köpa lägenhet, flytta in, ta studenten och få jobb. Körigt värre! Till veckan måste jag nog söka fler jobb, jag trodde 10 var bra många men tydligen måste man ha tålamod att vänta tills som känner för att höra av sig då. Jag vill veta att jag har ett jobb NU, helst igår.

Jaha ja, på veckans schema har det stått plugg med stor text! Så jävla tråkigt.. Vem bryr sig vad den grafiska profilen har för effekt på mottagaren! Inte jag iaf. De ska jag skriva om i 3 sidor, jag får inte ens ihop en halv. Plus att jag ska skriva 2 till analyser i andra ämnen. Analyser må ju va de mest tråkiga och ointressanta en människa kan göra. Snacka om att kasta bort tiden! 

Äh, de är lika bra jag spar på fantasin till grafiska profilen. Hej!

image90

Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Du är duktig som pluggar på fast det är lov. Kör hårt bara, det lönar sig säkert i slutänden.

Kommentera här: