Söndag

Då var det snart sportlov! Skönt som tusan, fast jag trodde de var nästa vecka. Det blir så konsigt när man inte hinner längta tkr jag, känns som lovet kommer gå alldeles för snabbt.

Igår gjorde vi en mysfrukost med massa fika och skulle precis slå på en filmen Juno, då ringde robins kusin lucas och frågade om han fick vara med oss. Så istället vart det en halv snabb fika och bara halva filmen. Men de gick lika bra. På eftermiddagen åke vi till klockarberget och fick mat, de va gott ;). Vi stannade dock inte länge eftersom lucas ville åka hem till oss igen. Väl hemma vart det tv-spel och därefter melodifestivalen.

Imorse gjorde vi om proceduren, frukost och film. Men idag slog vi på Into the wild. Herregud vilken dålig film. Vi höll inte på att klara av att se hela men vi härdade. Vi trodde att den skulle bli bättre med tiden men icke. Tusan!

Medan robin och ylva gick en prommis åkte jag på ica och handlade mat och efterrätt. Vi vart äckligt mätta kan jag meddela.

Tänkte dela med mig med några trevliga biler också.. Enjoy!
Ansiktstatueringen är sjuk!

Kommentera här: