Tisdag

Idag har jag vart och jobbat, som en vilken annan tisdag som helst. Imorn ska jag också dit och kanske resten av veckan också, men de får jag se. På lördag ska mammsen och jag iaf på stan och shoppe lite. Jag hade planerat att göra det imorn men mamma ville ha hjälp, och min plan var inte direkt orubblig..

Lilla Ylva är med lilla Felix, båda ligger och sover i hallen. Jag ska nog dra med robin och hundarna ut på en liten prommis. Plus att jag nyss var och solade så det är galet varmt! Vore skönt med lite luft, men jag törs inte gå ut utan robin för de är för möööörkt..

Just ja, kolla spisen jag såg förrut. Snacka om smart va??! En sån ska vi verkligen införskaffa om vi flyttar till en bostadsrätt och om plånboken börjar bli lite för tjock. ;)
Hur smart får det bli?

Häll, ugn och diskmaskin allt-i-ett. 12990:-

Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Den var en aningens läcker sak.

2 Pelle:

skriven

Man skulle haft en som lagade maten oxå, då har jag köpt den direkt;-)

3 Frida:

skriven

De har du väl redan Pelle ;)

4 viktoria:

skriven

Haha bra sagt där frida :D

5 Pelle:

skriven

MUHAHAHAHA! Tänkte inte på det!!! ;-)

Kommentera här: