Lördag

Sommar och sol, kär och galen! Behövs det nå mer? Det tvivlar jag på..

Jag är i gamla lägenheten nu och tvättar, för tredje gången idag. Jag åker som ett pendeltåg, fram och tillbaka. Grannarna måste tro att jag är rastlös!

Fasen, på måndag har jag tid till tatuering. Men vad ska jag göra?? Jag har bestämt mig 10 gånger, sen har jag ändrat mig och nu känns det bara fånigt eftersom jag inte är säker på vad jag vill göra! Känns onödigt att göra en liten, hellre stor. Meeen då vill man ju gärna vara säker!!! Ett tag sa robin att han ville göra likadan som mig, haha då vart man ju rörd. Men kort därefter ångrade han sig eftersom motivet var för tjejigt. Och nu, sjävklart, har även jag ångrat mig.Så jag vet inte, men det lutar nog åt att jag skippar alltihop!
image99
Nu ska jag vidare till grönviken och hämta Robin och Ylva, som jag älskar över allt i världen!!! PÖSS

Kommentarer:

1 Pelle:

skriven

Tack för skjutsen ;-)

2 Nettan:

skriven

Vad ni är gulliga

Kommentera här: