fort. söndag

Jag vill flytta till vår lägenhet nuuuu. Jag fick världens ideér förrut när jag kollade runt på olika bilder. Så nu vet jag vilka färger det ska gå i, i de "lilla sovrummet" (som egentligen är lika stort :P ) Mitt och Robins sovrum får nog vara i samma färg som det är nu, men hur som så får nykomlingen iaf grönt och turkost :D De kommer bli sjukt fint, jag lovar! 
Jag vill flytta nu på stört så jag får organisera allt och göra fint och mysigt åt robin och mig. Just nu har jag ju inte så mkt att göra eftersom jag inte vill organisera om allt så inte Nettan hittar i sina skåp. så jag längtar till mina egna skåp som jag kan möblera om i och inte hitta saker. De gillar jag.  O va skönt de ska bli att ha lite rymd så inte allt ylvahår flyger överallt. Eftersom hon sover mellan oss och vi för tillfället har ett liiitet rum, utvecklar vi snart astma känns de som. Men snart så, då är flyttar vil tillbaka till stan.

jaha va ska jag göra nu då? Int nå verkar de som. Men sen blir de raka vägen hem till en varm famn och en mjuk säng. Fattar inte varför jag är så trött just idag, men bättre än så blir det inte.

Nästa stopp får bli ikea.se för ännu mer tips

Kommentarer:

1 isa:

skriven

inflyttningspresent är det väl ändå DU som ska komma på? jag har ju redan fått min av er? ska försöka bli bättre på bildfronten, det är inte så lätt att komma ihåg:)

Kommentera här: