Tisdag

Om tio minuter är tvätten färdig borta i tvättstugan. Jag tvättar alla filtar i soffan och en matta. Sammanlagt har jag sen igår tvättat tio maskiner. Tvätta går bra tycker jag, det är värre att hänga allt efteråt. Robin börjar inte förrän vid halv 11 idag så jag passade på att boka en tidig tvätttid så Robin kunde vara med Oskar.

Idag är det verkligen tråkigt väder över stan.

Igår kväll skrattade vi åt Oskar. När jag kom in i sovrummet låg han brevid Robin och snackade. Han fick ett kilo pussar och kramar sen la jag honom i sin säng och sa god natt vi ses imorgon ♥ Haha, han gäspade och blundade. Sen har han sovit hela natten. Han var näst intill klarvaken när jag la ner honom och de är de som är så roligt. Han bara fann sig i att vi skulle sova. Snacka om snäll unge!

Nu är nog tvätten färdig. Bäst att hänga!

Kommentarer:

1 Sara:

skriven

Sötbilden på han då (=

2 Nettan:

skriven

Det måste han ha fått efter dig, eftersom hans far aldrig ville sova(speciellt inte i sin säng)Ute i vagnen sov han som en prins, ju kallare desto bättre:)

3 Pelle:

skriven

SnyggOskar :D

Kommentera här: