Fredag

Familjelivet går väll inte som på dans kan jag ärligt bertätta. Det här ska inte vara en "lalllall blogg" utan en som speglar vårt liv verkligt och ärligt. Jag tror många bygger på sina bloggar, ett eget litet liv om hur bra och fint allting är. Jag tror inte att nån har det så bra så ingenting är fel eller mindre bra. Det svåra med att vara ärligt är ju att veta vart man ska dra gränsen utan att hinna såra och förstöra något.

Ingen renovering, husköp eller giftemål i hela världen kan laga ett trassligt förhållande. Även fast det vore lättast så. Vi båda har nu pratat ut ordentligt och nu hoppas jag att vi håller våra löften och skärper oss. Det blir nog ålderdomshemmet tillsammans iaf! Älskar dig!

Visst vart det genast mer intressant att läsa när ni får veta att det inte bara är guld och gröna ängar. Tyvärr blir det inte mer intriger än så eftersom det har fixat sig till det bättre....

Jag och Oskar, mamma och mormor ska sova i stugan i helgen. Robin sover hemma, som tur är, för annars hade vi måsta börjat med våra nya snälla liv redan nu. En helg som vanligt tackar vi båda för tror jag ;) Mamma och jag var och handlade en massa mat och gott imorse. Nu städar mamma, jag sitter på verandan i solen. Jag tog med mig datorn och externa minnet (eller vad det heter) så jag kan tömma pelles dator och återlämna den. Därför passade jag på att skriva en sväng också.

Till veckan ska Oskar få vaccin. Mamma har lovat att följa med men jag hoppas hon hellre vill gå själv. Usch, han kommer skrka och grina så jag säkert börjar jag med. Hua lillbubbsen vad dom ska göra illa hela tiden!!!

Jajjamensan! Hejdå

Kommentarer:

1 Camilla:

skriven

Kolla om bebisar kan använda Emla,bedövningsplåster - superbra vid spruttagning! Ring innan och hör var sprutan ska tas, för det behövs att den sitter i ca 30 minuter innan för att den ska fundera.

2 Camilla:

skriven

http://www.egenvard.nu/en/Vara-receptfria-lakemedel/Emla/

Hitta den här sidan där det stod om Emla.

Behövdes visst t.o.m 60 minuter innan.

3 Linda:

skriven

fint håret blev frida! =)

Kommentera här: