Tisdag

Ska bli intressant att se om nån orkar läsa föregående inlägg. Jag skulle nog inte göra det om det inte var min egna. Men jag är ju som jag är också, kollar med bilderna ;)

Jag gör hellre om förlossningen (om jag slipper lustgas) tio gången än att göra om tiden efteråt. Hua. Jag tycker den där veckan man har en gång i månaden är äcklig och jobbig. Så att blöda och ha ont i stygn mellan benen i flera veckor var inte min grej. Det är nog inte nåns grej, men en del verkar inte ens störas av det. Ett tips också, ta smärtlindring. Både under förlossningen och efter. Alvedon hjälper efteråt. Jag tog inga alvedon de första dagarna för jag trodde inte det skulle hjälpa plus att jag inte ville äta det när Oskar ammade. Men tillslut var det en bm som sa att jag borde ta så jag slapp ha ont och kunde sitta ner. Det var en smart tant!

Även fast Oskar fortfarande är en pyttebäbis så är det redan roligt att se på bilder från feb & mars. Herregud vad stor dom blir fort. Det gör inte Robin och mig särskilt mkt endå eftersom vi längtar tills han börjar prata, sitta, krypa och äta mat.

Nu ska jag försöka komma in på försäkringskassan och ändra lite, förhoppningsvis hinner även dom ändra lite.
Hjärtat idag!

Snyggingen har fin väst med huva på sig idag..

"Tjena morsan! Här ligger jag och leker "-Ossy

Kommentarer:

1 Kicki:

skriven

Är man snyggast i stan så är man!

2 Pelle:

skriven

Åhhh nu blir jag sådär Oskarsugen igen ;)

3 Malin:

skriven

klart jag orkade läsa förra inlägget ;) men jösses att du "försvann" på det där viset! måste ha varit tokäckligt!

Kommentera här: