Lördag

Idag har Robin vart less på mig. Oskar o jag klev upp vid 8-9 tiden för han hade bajsat så blöjan läckte. Hua lillstackarn! Med ren blöja o rena kläder gick vi o ammade lite framför tvn. Sen fick Oskar sova en stund i sin säng medan jag gjorde frukost till Robin och mig. Han var så duktig som sov hela tiden. Efter fikat gick robin på toa (börjar låta som en bajsblogg de här med snart :/ ska skärpa mig) och allt svartnade för mina ögon så jag försökte ta mig långsamt till sängen. Dit kom jag och där har Oskar och jag legat en bra stund och vilat. Det är så mysigt så att ligga bredvid en sån här gograbb som luktar som bara han gör.

När robin började få myror i brallan kom han och väckte oss. Så då var det bara att kliva upp. Jag föreslog bullar eller gröt som en liten lunch innan vi hittade på nått att göra. Hade hoppats på att robin skulle välja bullar men inte då, gröt fick det bli.
 
Nu har vi duschat och ska ta på oss kläder och sen fara ut till njurunda. Lite mer exakt till Nettan och Pelle. Vi ska få middag där idag :D Mumms! Men jag kom på den braiga idén att vi kunde rappa oss och fara ut tidigare så vi hinner med en promenad innan det är middagsdags. Det blir skönt att komma ut en stund!

Vilket tråkigt inlägg det blev. Förhoppningsvis händer det nått spännande i njrunda. Yeah right va ;)

Bye bye!

Kommentarer:

1 isa:

skriven

hej svej =) hur är läget? Tänkte kolla om du tappat mobilen i sjön eller något, tycker du är dålig på att svara på mina sms :P

Hoppas allt är bra ivf! massor med pussar från Umeå

2 Kicki:

skriven

Jag vet att det hände något sensationellt i Njurunda :o) Ryktet säger att det var en mycket stolt farfar som spatserade med sonsonen i barnvagn.

Kommentera här: