Söndag

Mina läsarsiffor går nedåt. Skärp er nu!! Hur ska jag vinna er tillbaka?Fler barn blir det inte så jag vet inte hur jag ska göra för att locka hit er. Fler bilder? Smaskigare detaljer? Äh, jag fortsätter i min takt och skriver när jag orkar och är sugen som vanligt.

Idag har Robins ena moster och familj vart här och hälsat på. Vi fick en jätte fin grön randig, ehm va kallas det?, inneoverall eller dress kanske. Aja, super fin iaf. Vi fick även nån finurlig grej att värma flaskor och mat i, som man kunde ta med sig i bilen. De lät smart!

Pappsen skulle komma en stund sen också. Varje gång han frågar om han får komma så ska vi nånstanns så det bara skjuts upp. Men idag verkar det som han ska komma. Mamma tror jag kmr förbi en sväng. Hoppas hon hittar blodtrycksmätarn så jag kan kolla om jag tar för mkt medicin. För både igår och idag har det blivit totalt svart för ögonen och det känns lite som att jag får mjölksyra i hela kroppen. Mest i armarna och uppåt. Otäckt om det skulle bli så när jag går med Oskar.
Kunde inte ens borsta tänderna i morse för jag kunde inte stå så länge kände jag. Men nu har jag tilloch med duschat så det känns bättre. Kan ju vara för att jag inte har tagit medicinen nu sen imorse. Det är egentligen dags men jag gruvar mig lite.

Robin och Oskar ligger i soffan och ser på film. Den verkar inge vidare. Fransk tror jag :/

Imorgon börjar Robin jobba igen. Tråkigt! Men vi ska nog få dagarna att gå på nått vis ändå. Imorn kanske vi sover hela dagen ;) varför inte liksom. Jag är trött, Oskar lika så plus att han inte är i så stort behov av att leka och underhållas. Men vi får se. Det blir nog nån promenad iaf, om nån hjälper mig med vagnen (som väger bly).

Kommentarer:

1 robin:

skriven

nä filmen var rysk, inte fransk. och den var väl sådär.

2 Kicki:

skriven

Rysk film lät om möjligt ännu värre än fransk....

Hoppas de Anders kommer med är bättre iaf någon.

3 mormor:

skriven

kommer och drar vagnen omorgon oroa dig inte för det

4 Gammelmoster:

skriven

Hej!

Tack för en mysig stund tillsammans med er OCH OSKAR idag...

Hoppas grannarna fick så dom teg;-)

Han är bara för fin eran lilla guldklimp...

Man blir bra sugen på en till när man får tjusa med en sån färsking :-)

Men det är tur att Melle säger ifrån annars skulle det väl bli som med hundarna först var det en, sen två, sen tre o.s.v :-)

Näää nu får man vänta in barnbarnen om kanske 10-15år :-p

Kram på er alla 3.

5 Bosse & Brittis:

skriven

Vi läser din blogg varje dag , men vi är dålig på att svara, skall bli bättre. Har du någon tvätt till på tisdag? Ring Brittis så hämtar vi den

Kommentera här: