Trött

Nej hurrni, det blir inga fina bilder ikväll. Har inte ens redigerat några bilder som jag tänkte. Orkar inte helt enkelt!

Robin kom preicis hem igen och nu byter han och mamma blöja på Oskar. Jag ska stänga ner här och ta mina mediciner. Sen vill väll Oskar äta igen och efter det somnar han förhoppningsvis. Fast jag tvivlar på det. Hans vaken period började ju för ungefär en timme sen och han somnar för natten runt 1. Så, det är bara att sitta snällt och tålmodigt o vänta. Men han får vara vaken när han vill, älskar han till tusen!

Hörs imorn!
Oskar o jag efter badet!

Kommentarer:

1 Kicki:

skriven

Ser ut som om han gillar att ha fått bada :)

2 Linda , Nille, Wilma & Lizzy:

skriven

Mä´.. Va ääre märe?? :P

Nu har vi ÄNTLIGEN hittat hit!! Gud å gud å guuud vilken liten sötnos!! Nille tyckte att han var på pricken lik Morfar.. Hoppas vi ses snart, så vi får rå om er ordentligt. Saknar er allihop!!! Kram från oss på Södermalm.

3 Kicki:

skriven

Grattis på namnsdagen!!

4 Angela Lansink:

skriven

Men Frida, han ser ju ut som Håkan.

Lugn det går säkert över...ha ha ha

5 Nettan:

skriven

Vad härligt det ser ut med ett bad, han blir ju ruffsig i kalufsen t o m. Nu har det gått många dar sen jag såg er så nu är det snart dags. Kram till er alla :)

6 robin:

skriven

men lugn i bussen nu! han är inte alls lik morfar sin. han är ju lik sin far!

7 robin:

skriven

men lugn i bussen nu! han är inte alls lik morfar sin. han är ju lik sin far!

8 MOSTER:

skriven

Okej, någon har inte alla indianer i sin kanot... Lille Oskar verkar vara en shapeshifter ;-) Hur som helst är han dundersöt och moster har såklart bestämt datum för att få gosa med underverket! Pöss

9 Nettan:

skriven

Grattis Frida!!! Glömde skriva det förut. Vi kommer upp en liten stund imorgon em. Sov så gott..

10 Pelle:

skriven

Oj, det har jag missat! Grattis Frida/Fritjof ;)

Kommentera här: