Fredag

Redan kväll alltså!

Bvc besöket gick som jag hade väntat. Han väger lika mycket men växer så det knakar på längden. Nu har vi köpt ersättning så han ska nog lägga på sig snart.
 Han tog flaskan på en gång och åt en slurk. Efter det sov han 4 timmar. Så då fick vi så lov att väcka  Annars blire väll samma visa igen, att han sover förbi maten. Sömntutan.

Annars idag har mamma och jag myst och tagit en promenad med vagnen. När mamma åkte sov Oskar och jag en stund, tillsammans i stora sängen ♥

Jag tror jag börjar bli förkyld. Halsen och nacken gör ont och jag nyser stup i kvarten. Men jag ska väll också få vara småsjuk ibland. Annars vore det väll konstigt!

Nu har skrutten hicka så jag ska försöka göra nått åt saken så han slipper det hemska...
Imorgon blir nog en utedag. Det låter kallt och jobbigt tycker jag. Kanske mest besvärligt. Byta blöjor och amma näst intill utomhus. Men det ska väll gå det med..

Trevlig helg


Kommentarer:

1 Pelle:

skriven

Ahhh! 2 gullisar på bild:)

2 Hanna:

skriven

Hoppas att du klarar dig från att bli sjuk.

Pussa på lill hjärtat ifrån mig.

Saknar er :) kramar till dig vännen min :) <3

3 Isa:

skriven

Håller med Hanna, hoppas du slipper få en förkylning. Han är ju förtrollande sööt! Massor med pussar till er två <3

4 Kicki:

skriven

Instämmer med Pelles kommentar :). Hur går det för Ylva har hon hunnit vänja sig med att det finns en till liten myspropp hemma?

5 Nettan:

skriven

Storasyster Ylva ser stolt ut bredvid lillebror (robins bilder). Ha det så bra

Kommentera här: