En dag i solen

Vilket härligt väder det har vart idag! De tog vi till vara på genom att gå ett varv runt sidsjön plus en sväng upp till Robins morfar. Halv jobbigt måste jag erkänna. Det känns verkligen att jag inte vart ute och rört mig på länge. Extra jobbigt blev det såklart av min jäkla huvudvärk. Fy sjutton, den var inte att leka med idag. Jag blev yr stup i kvarten och det dunkade värre än värsta rock konserten i skallen. Alvedon och blodtrycksmedicin funkade inte idag :/ Men det var ändå skönt att Ronin tvingade ut mig i luften. Det tyckte Oskar också!

Vid halv 4 tiden kom Nettan och Pelle hit en sväng. Dom saknade Oskar ;) Vid 5 var vi bjudna på middag av Robins farmor. Tog en treo (dock lite tveksamt pga amningen) och nu har värken faktiskt släppt. Så skönt!!! Hur som, vi fick super god mat. Både fläskfilé och biffar. Mumma kan jag lova...

Nu är vi hemma och jag ser på lyxfällan. Oskar ligger med sin pappa i sängen och kollar på film. Jag ska ta och leta upp lite info om varför jag är så törstig hela tiden :/ Kanske för amningen tänker jag... Puss & hej

Kommentarer:

1 Kicki:

skriven

Låter inget vidare med den där huvudvärken, men du kanske dricker lite lite? Om den inte släpper bör du ta och kolla upp det, för så där kan du inte ha det. Allt blir ju extra jobbigt om man inte mår bra. Ta hand om dig.

Kommentera här: