Fredag

Jag är inte dirket insatt i Let´s dance men fan va tråkigt det är när nån som tkr tävlingen är skit kul och lever för att lära sig att dansa, åker ut. Vad är det för jäkla trams med den där Kitty. Vem är hon ens? En tönt som alla tkr är så jäkla ball för hon ser konstig ut. Om jag inte kmr ihåg fel så sa hon förra veckan efter juryn hade sagt sitt, I love Spice Girls. Hur är det relevant? Men de gick väl hem hos svenska folket kan jag tänka eftersom hon är kvar. Skit snack brukar funka! Dansa kan hon ju definitivt inte iaf. Let´s dance är tråkigt! Heja Laila.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen. Ryggen är trött efter en lång dag! Håll tummen för åtminstonde några timmars sömn... Vore gött!!!

Trevlig helg hörrni. Nu tror jag det dröjer innan jag skriver igen. Datorn ska tillbaka till sin ägare (inte en dag för sent)!
Godnatten

Kommentarer:

1 Pelle:

skriven

Jag kan hämta den på måndag, är ledig då, och jag är bara borta tills på onsdag.

Trevlig helg!

Kommentera här: