Måndag

Jobbade till 6 idag. Kom sen hem till en hall med presenter och en färdig lagad middag i köket. Vi fick jätte fina och mysiga kläder till skruttentutten ♥. Han kmr bli så fin :) Tack farmor och farfar ;)
Efter middagen har jag gått runt runt i lägenheten och vart så uttråkad. Tog och städade några skåp i köket och gjorde fint här. Sen fick jag för mig att baka muffins. De skulle jag aldrig ha gjort kan jag säga nu när jag tittar på dom inne i ugnen. Hur svårt kan det vara? De ser ut som alla har åkt ur formarna, trots att jag inte ens fyllde dom till hälften. Jag hatar att baka och det säger jag efter varje gång! Jag får hoppas att dom iaf går att äta upp. Lär ju bli idiotförklarad av robin när han ser att det är hallon i men de är väl sånt man får ta.

Nu ska jag duka fram lite fika framför tvn och väcka robin med nybakta muffins. Sen ska jag nog sitta ner ända tills det är dags för att sussa. Är trött i ryggen nu vill jag lova. Faaast, jag har inte ont :) Det är tur, är bara trött. Orkar inte stå mer idag :)

Älskar dig
 


 

Kommentarer:

1 Pelle:

skriven

Hojta bara till om det är något mer ni behöver, så ska vi se vad vi kan göra;)

Kommentera här: