Måndag

Härligt med snö åt hundarna. Fast tugnt att gå med snart 20 kilos övervikt för mig. Ylvahjärtat njuter allt hon kan. 

Igår var det en härlig dag ute i stugan. Även fast vi inte kom iväg särskillt tidigt så blev det bra till slut. Mormor och anita hängde också med. En bra överraskning var att vägen var plogad enda ner till stugan. Sjukt med snö förövrigt (som vanligt i stugan). Men robin körde upp några gångar på gården så det blev lätt att ta sig fram. Hundarna busade och sprang efter skotern hela dagen. Mormor hade tagit med sig lite fika så det kunde inte bli bättre. Lite sol hade kanske inte vart helt fel men man kan inte få allt, vettni. 

   Anita, 68 år, första gången på skotertur ;)

På skakiga ben efter en sväng med Robin!
Pappsen ♥


Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Guuud va härligt det såg ut, själv låg man ju i sängen med världens huvudvärk :( Ha det så bra nu med magen, halka inte när du är ute. Kram

2 Syster:

skriven

Var gömde ni hjälmarna vid fotouppställningen..? ;-) Härligt att ni aktiverar er!

3 Isa:

skriven

Haha du är då för söt, du är i allra högsta grad med i projektet, som inte heller är ngt stort projekt. Men du ska inte veta allt Fridofisen :P lite hemlisar måste vi få ha nu i snartkommerenbebis-tider. Och mitt kanske syftade till att den kanske kommer den helgen jag är hemma, självklart kommer ju lillprinsen någon gång :) (jag hoppas dock på helgen den sjunde feb)

Sök inget nytt gäng, jag vill vara ditt gäng! PUSS

4 Malean:

skriven

hallåå, haru fått bebis eller? :) du har ju inte uppdaterat på huur länge som helst! jag blir ju apnyfiken! :) hoppas allt är bra iaf :)

Kommentera här: