Fredag

Imorgon är det dags för en sväng på stan. Tråkigt men jag "måste". Dels så måste jag gå på Telia åt mormor och fråga vad dom håller på med. Fattar inte hur dom kan vara så ohjälpsamma mot en gammal tant som henne. Hon fattar ingenting och ingenting gör dom för att hjälpa henne att förstå heller. Så det är lika bra att jag fixar det åt henne. Såklart var hon så lättlurad att gå med på att byta till nått, vad säger man, telefonbolag?! som inte ens gudarna har hört talas om. Typiskt henne att strula till det så man måste ingripa innan det blir på tok för struligt. Men de ska nog lösa sig. Jag tycker nog att telia är bäst för henne som knappt anväder sin telefon. Känns lättast.

Efter det är det tvång att hitta smycken på Cleo. Jäkla skit att dom ska stänga. Då blir jag tvungen att handla upp mitt tillgodokvitto som ligger så bra i plånboken. Kanske iof är på tiden. Håll tummarna att dom har nått fint så jag slipper köpa nå skit bara för att handla upp pengarna.

Efter de projektet ska vi försöka hitta nån liten overall och kanske nå sköna kläder eller nattlinne som jag kan packa med i bbväskan. Vi får se.

Jösses, det känns som vi har en plan iaf! Haha. Det slutar väll med att vi är för trötta för att ens ta oss ner till stan eller så kmr vi på något roligare :P

Nu ska jag forsätta se på analysera mera. Robin ska visst göra mig sällskap :) Typiskt :P Jag som gillar att ha sängen
för mig själv ;)

Mina finfina jeans :D Hoppas dom sitter bra sen också, när jag inte är en tjockis..


Vecka 36

Kommentarer:

1 Pelle:

skriven

Herre min je! Vi har lika stora magar du och jag! och du blir av med din på ett nafs medan jag kommer att få dras med min ett bra tag till.

Det nya livet börjar på måndag säger Nettan och då blir det så (hoppas jag) ;)

God natt syns imöra

2 Syster:

skriven

Ojoj vilken tjusig top hon har! ;-)

(+ var tog magen vägen i de nya jeansen..?)

Kommentera här: