Lördag

Taadaa. Vårt nya skåp är på plats och så även lampan, som det tyvärr var lite bestyr med.

Annars då. Jo, Robin ligger och spyr i sovrummet. Ylva, som inte förrän igår vågat gå in i sovrummet, springer fram och tillbaka som ett pendeltåg. Vet inte vad det är med henne. Men det känns inte så roligt att hon springer dit stup i kvarten och sen kommer och myser med mig. Hon kanske tycker det är konstigt att vi har vart på olika platser och i olika rum hela dagen. Men det är nog säkrast det. Om jag går och blir sjuk så är det inte säkert att skrutten stannar där han är nu. Men jag brukar inte vara så känslig, fast jag ska kanske inte säga för mycket. Vet ju inte hur lätt smittad jag är nu när jag går runt hela dagarna och är trött, pga sömnlösa nätter. Men äh, har tryckt i Robin två koppar te och två hårdbrödmackor nu så han är nog snart piggare. Sen står han nog inte ut längre, en hel dag utan mig är knappt så man kan överleva ;) Verkar inte så på han iaf. 
Satt nyss i sängen en snabbis, då lät han som ett litet barn för han inte fick ge mig nån kram. Haha. Jag klarar mig bra utan kräkkramar, tack så mkt!

Jag har iaf försökt städat lite här hemma, mest inne i badrummet, så jag skulle få nått annat att tänka på. Sitter man bara rätt upp och ner tror jag att man lätt inbillar sig att man håller på att bli sjuk. Så nu har jag fixat lite ryggont. Tyckte det behövdes, så här inför natten i soffan. Skit samma. 

Ska strax ta en sväng med Ylvahjärtat så hon får göra det hon vill innan vi ska mysa och förhoppningsvis sova. 

Skriver mer imorn, för då är det ju en ny vecka igen. Kanske bjuder på en bild också! 
 

Kommentarer:

1 Pelle:

skriven

Blev ju snyggt med skåpet :)

Vicki hon äter iaf, att Robin låter som han gör är inte så konstigt, vi killar sägs ju vara pjåligare när vi är sjuka ;)

2 isa:

skriven

jag drömde att du skulle få tvillingar inatt! Usch hälsa Robin att han ska krya på sig, och se till att inte bli sjukis du också!

KRAM från isa

3 Nettan:

skriven

Det var ett snyggt badrumsskåp, ni får det så fint och jag är så avundsjuk. Men hellre avundsjuk än magsjuk, haha. Kram på dig.

4 Jossan:

skriven

Snyggt :-)

5 Frida:

skriven

Haha, det har du rätt i Nettan!

Kommentera här: