Dop

Dagen före dopardagen är snart slut. Vi har nyss ätit middag och nu ser vi på en mesig film som rullar på ettan.
Förhoppningsvis har jag massor av fina bilder efter morgondagen som jag kan visa er. Hoppas lillemannen inte blir rädd och grinig i kyrkan.
Jag är så ledsen att inte Isa och Simon kan komma! Fy.. Och jag kommer deppa över att tårtan är ful. Robin försöker intala mig att den kmr se bra ut men jag har svårt att tro honom. Äh, vi får se imorgon när vi hämtar den. Förhoppningsvis blir den snabbt uppäten.

Hörs hej


Kommentarer:

1 Pelle:

skriven

Hehe ful tårta!! Har aldrig hört någon oroa sig för att tårtan ska vara ful förut;) Huvudsaken är att den smakar gott;)

Det kommer gå bra imorgon ska du se, och om det är så att han är kinkig (oskar alltså) så gör det ingenting, för när man är i den åldern får man vara grinig och vrång;)

Längtar till imorgon (läs idag) .

2 nelly:

skriven

vad roligt med dop :)jag ska på dop nästa helg :)

3 Kickilina:

skriven

Tyckte både dopet och TÅRTAN var jättefint!!!!

TACK för igår!!!

KRAM från hela familjen Matslofva

4 MOSTER:

skriven

Är det bara jag som tycker att Robin's solbränna på armarna är dunderfin?

5 Nettan:

skriven

En ser ut att vara för stor och en alldeles för liten för detta fordon :)

Kommentera här: