Onsdag, 1 dag kvar till deadline

Hej!

Är ni nyfninaaa på hur hallen blir? Det är jag, även fast jag sitter 2 meter ifrån den och tittar. Det blir så ljus och fint!! Robin och jag måste tyvärr tillbaka till IKEA senare och byta konsollerna vi var och köpte förrut idag. TYPISKT! Efter det ska vi raka vägen ut till Oskar, som sovit utan oss inatt. Jag fick sova med hans gos som luktar Oskar för att inte sakna ihjäl mig.

Kim, Stefan, Max och Anita har kommit också, så det är mkt att hinna med nu ;)

Nä, hej

Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Skitnyfiken!!

2 sabrina zätterberg:

skriven

Ja,det är ju så det är. :) Men vi har bestämmt oss och nån gång nu i en snar framtid så kommer nog någon flytta in i min mage. Det är ju bara vänta och se liksom, inget man kan skynda på! Det får hända om det händer. Hihi.

3 Malin:

skriven

amen kom igen nu då! jag dör av nyfikenhet! :)

4 Pelle:

skriven

Hoppas du var nöjd med hantverkarna ;-)

Kommentera här: