Tisdag

Idag har vi haft en riktigt mysig dag. Mammas födelsedag för det första. Det firades med god kina mat i stan.När vi var mätta gick vi vidare på stan. Mamma och mormor gick för sig själv och Robin, Oskar och jag gjorde lika. Robin gick lös inne på Cubus och kom ut med två full proppade påsar med kläder till oss alla. Robin valde nästan allt själv, så resultatet blev inte super men endå, han måste ju få bestämma ibland (tyvärr) ;)
 
Efter stan åkte vi hem och tog en planerare med prästen. Det gick bra, hoppas jag. Resultatet får vi se på lördag..
Middag åts på alnö, gott som vanligt.

Imorgon bitti ska jag och Oskar klippa oss. Oskar ser knappt något om vi inte pillar bort luggen dagarna i enda. Hoppas det går att fixa, utan grin osv.

På kvällen kommer linda hem. Då blir lilleman nog glad, det var ju som ett bra tag sen.. Jag blir iaf glad :D

Oskars första kaninträff




Kommentarer:

1 Kicki:

skriven

Vill gärna få se en bild efter frisörbesöket :)

2 MOSTER:

skriven

Hmm...skulle vara intressant att se under-bilderna också :D JAA! Tjehoo, ikväll rullar jag in & imorgon ska jag hänga med Ossy!! PussPuss

3 Isa:

skriven

söt bild! Lägg in en bild på frisyrerna sen. Fortfarande ledsen över att inte kunna komma på dopet..

4 MOSTER:

skriven

5 MOSTER:

skriven

Tack för trevligt möte på perrongen! :D :D Nu äntligen kommer jag och morsan i säng. Vi ses imöra, pusspuss

6 Kickilina:

skriven

Åhhh vad snygg Oskar & Svante var på kortet. Det lånar jag till min sida... Hoppas det är okej???!!!

KRAMEN

7 sandra:

skriven

Hur blev resultatet av hallen? :)

Kommentera här: