Onsdag

Visst blir han finare och mer fantastisk för var dag som går? Det tkr iaf vi, Robin och jag. Han börjar förstå vem som är hans mamma och pappa nu och vem som ska älska honom hela livet. Jag hade föreställt mig en söt liten bäbis med inte särskillt mkt till personlighet osv som skrek för det mesta. Men han är tvärtom, söt liten bäbis kan man inte säga högt till honom längre (även fast han är det) för då sträcker han på sig och stirrar tills vi säger "stoorkille". Han är rolig!

Imorgon ska vi försöka göra en rikig fotovägg här i vardagsrummet. Det kmr bli så fint! 

Nu ska jag gå och testa kläder =) fick ett helt paket skickat från göteborg med klääder! Tack Linda ♥ Haha förresten, den orangea sjalen jag fick, satte jag på huvudet och sjöng Pippi Långstrump för Oskar. Önskar vi kunde ha spelat in honom, han garvade så! 

 

Kommentarer:

1 Hanna:

skriven

Jaaa han blir bara sötare och sötare.

Herregud vad jag saknar honom, måste snart få träffa er lir gaaaalen annars.

Finaste killen i värlen.



Pussar i miljoner till er!!!!

2 Emma:

skriven

Fy vilken sötnos han här! Har följt din blogg lite nu o då och tänkte att det var dax för en kommentar! ha de fint!

Kommentera här: