Bajs och kissoskar

Haha Oskar är rolig han. Han vet nog att det är bäst för han att han gör det han ska i blöjan och inte på skötbordet. För då riskerar han en mamma som står över toan och spyr. Däremot vet han att sin pappa tkr bajs och kiss är roligt så han passar alltid på att göra allt sånt fräscht när blöjan har åkt av. HAHA! Robin skrek precis: Friiiidaaa kom och hjälp mig. Så jag fyllde på blöjor och skrattade lite sen gick jag igen. Då hör jag: jävlar! Haha då är det bajs och kiss överallt!!

Mysigt inlägg, jag vet :D Haha!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

hehe ja det där blöjbytet tog en jävla tid.hade ju först gjort ren han och skulle precis sätta på blöjan då jag upptäckte att det inte fanns några i hyllan. så då ropade jag ju på dig. är ju ganska obra att lämna han på skötbordet.

när blöjor äntligen kom då började det ju komma en massa bajs i samma veva. så när jag städat bort allt bajs och torkat rent och skulle sätta på blöjan på nytt då kom det ju en stor och stark stråle piss flygandes genom rummet.så då var det ju bara att börja om IGEN. tur att pappsen inte är lika känslig som morsan ;)

2 robin:

skriven

hmm namnet kom inte med i första.

Kommentera här: