Lördag

Styleroom.se är en livsfarligt bra sida om man är intresserad inredning och renovering. Man kan verkligen hitta allt där och alla fina bilder får mig att vilja göra om hela lägenheten (förrutom vardagsrummet som är nytt såklart!). Tänkt vad vissa har det fint hemma. Blir så sugen på att börja slita ner tapeterna och byta köksluckor så det kliar i fingrarna på mig. Vinner jag på lotto ska jag banne mig renovera hela lägenheten alt. köpa ett ruckel och renovera precis som jag vill ha.
Det dumma är ju att man måste bestämma sig hur man vill ha det på en gång i stort sätt när man har flyttat hemifrån. Blir halv dyrt att byta stil och greja varje månad. När jag bodde hemma målade jag ofta om och möblerade om heela tiden. Mamma har nog burit lindas och mina möbler ett stort antal gånger när vi tröttnat på våra rum och velat byta. Hoppas Oskar blir lika som jag och vill möblera om och fixa hela tiden :D

Jag är lite fundersam på om mitt blodtryck är högt igen. Har ont i huvet hela tiden tkr jag. Hoppas det är som det ska :/

Igår kom Kicki och Jessica hit på kvällskvisten. Kicki hade lagat TRE olika maträtter som vi fick, plus en super god kladdkaka. Vi har tur vi ;)


Idag får vi besök. Ska gå och dammsuga nu tänkte jag. Ylva släpper så sjukt med hår och det verkar inte vara slut på långa vägar. Jätte trevligt!


Trevlig helg

Kommentarer:

1 Pelle:

skriven

Ahhh snyggOskar :D

2 Kicki:

skriven

Klart man har tur när man har en sån snygging :P

Kommentera här: